Par mani





Sveiki.

Mani sauc Ilze. Ar fotogrāfiju esmu iepazinusies jau bērnībā, kad mamma bildēja savus zirgus un pati bildes arī attīstīja. Tās ir manas pirmās atmiņas par fotogrāfiju. Vēlāk, kad piedzima pirmais dēliņš- nopirku savu pirmo spoguļkameru. Un tā pavisam lēnām veidojās mans ceļš uz fotogrāfiju- uz to kā to redzu es.
Man ļoti patīk fotografēt bērnus, ģimenes, pārus un kāzas. Teikšu, ka esmu Jūsu mazo un lielo svētku fotogrāfe, jo pat neliela ģimenes vai gaidību fotosesija ir kā mazi svētki. Kad visa ģimene ir savākusies kopā un nobriedusi mazam piedzīvojumam, kas paliks atmiņā skaistās fotogrāfijās. 

Lielu paldies vēlos pateikt ''Cēsu rajona lauku partnerībai'', LAD un LEADER par iespēju startēt ar savu projektu - ''foto pakalpojumu attīstībai'' , kurš tika atbalstīts un varēju iegādāties jaunu konkurētspējīgu fotokameru un portatīvo datoru labākai un ātrākai bilžu apstrādei.